måndag 21 februari 2011

Fortfarande trist på börsen

Börsen har gått dåligt senaste veckor! Det beror mycket på att det oroligheter i arabvärlden men också att börsen har gått rätt så starkt innan nyår.

Jag skrev tidigare att jag har funderat på att stuva om i min portfölj, att möjligen köpa HEBA och RURIC men har inte kommit till skott än.

HEBA kom ut med rapport idag och det var starkt men jag tror många hade räknat med mer!? Jag ska avvakta med HEBA ett tag och se vad som händer om någon månad.

RURIC är också ett fastighetsbolag som har gått riktigt riktigt dåligt på börsen senaste åren och har börjat visa positiva siffror och att kanske trenden är på väg tillbaka!? Det är högrisk aktie men jag tror att jag kommer slå till och köpa den innan rapporten!? Vi får se om det blir ett bra drag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar