lördag 12 februari 2011

Tillgångar aktier och fonder

Det har varit en spänd period på börsen, speciellt Stockholmsbörsen som har gått väldigt dåligt.

Eftersom jag tror på börsen speciellt i år och näst kommande år, har jag inte dragit mig tillbaka. Jag tänker mest på utvecklingen i världen, vi har antagligen börjat krypa ur denna kris snabbare än det är förväntat!? Händer det inte nåt markant så kommer jag inte sälja av aktier och fonder.

AKTIER TILLGÅNGAR

Utvecklingen är -8600 kr
Som jag skrev tidigare har jag belåning av aktier, värde bortsätt belåningen är den rutan som stor "Totalt i SEK".






















FONDER TILLGÅNGAR

Utvecklingen är - 3100 kr.
Det är indienfonden som har dragit mest neråt, och jag tror att oroligheter i Egypten har påverkat utvecklingen en hel del












Jag följer upp med nästa lördag med kommande veckans utveckling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar